​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​
​​​
​​
Informații legate d​e u​tilizarea Aplicației Teams
Au fost postate informații pentru studenți și cadre didactice referitoare la autentificarea, înrolarea și utilizarea aplicației Microsoft Teams începând cu acest an universitar​


  
  
  
  
  
11/12/2024 11:22 AM11/12/2024 11:22 AMMadalina Adomnicai

​Întâlnirea de la disciplina Supply chain management, de sâmbătă, 16 noiembrie, interval orar 10-12 nu se va mai desfăşura online, ci fizic, în sala B311.

  
11/5/2024 10:21 PM11/5/2024 10:21 PMMugurel Patrichi

... poate fi descărcat de aici

  
11/5/2024 2:38 PM11/5/2024 2:38 PMMadalina Adomnicai

​​Atașat regăsiți repartizarea pe săli pentru activitățile din weekend, 9-10 noiembrie 2024, de la Iași.​

Întâlnirea de la disciplina Managementul producţiei şi operaţiilor, de sâmbătă, 9 noiembrie, interval orar 9-13 nu se va mai desfăşura online, ci fizic, în amfiteatrul B5.

Programare săli 9-10 noiembrie 2024.pdf

  
11/5/2024 11:54 AM11/5/2024 11:54 AMMadalina Adomnicai

​Întâlnirea de la Piatra Neamţ​, de la disciplina Bazele contabilităţii, de sâmbătă, 9 noiembrie se va desfăşura online, pe Teams, în intervalul orar 8-12.

  
10/31/2024 12:04 PM10/31/2024 4:55 PMMadalina Adomnicai

Sâmbătă, 2 noiembrie voi fi la secretariat în intervalul orar 8-13 pentru eliberarea și vizarea carnetelor de student.
Pentru vizare, ca să eficientizăm procesul,​ rog câte un student din anii 2 și 3, de la fiecare specializare să adune toate carnetele și să le aducă la secretariat înainte de începerea orelor ca să le pot viza până terminați.
Pentru studenții de la specializările Administrație publică și Finanțe și Bănci va veni colega mea, Roxana Kocsis într-un alt weekend.

  
10/31/2024 2:28 PM10/31/2024 2:28 PMMadalina Adomnicai

​Atașat regăsiți repartizarea pe săli pentru activitățile din weekend, 2-3 noiembrie 2024, de la Iași.​

Amfiteatrul C3 se află în corpul C, corp alăturat corpului B.

Programare săli 2-3 noiembrie 2024.pdf

  
10/31/2024 12:07 PM10/31/2024 12:07 PMMadalina Adomnicai

​Carnetele de student vor fi trimise la Piatra Neamţ ​pe domnul prodecan, Mircea Georgescu. Aveţi cu el sâmbătă şi duminică TIA.

  
10/28/2024 10:13 AM10/28/2024 10:13 AMMadalina Adomnicai

​Carnetele de student se eliberează de la secretariat, de luni până vineri, în intervalul orar 10-12.

Studenții care nu au depus poze la dosarul de admitere, sunt rugați să vină cu 2 fotografii color tip legitimație 2/2,5.​​​

  
10/24/2024 2:40 PM10/24/2024 2:40 PMMadalina Adomnicai

​Atașat regăsiți repartizarea pe săli pentru activitățile din weekend, 26-27 octombrie 2024, de la Iași.

Întâlnirea de la disciplina Comunicare şi negociere în afaceri (MNG, anul II) se va desfăşura hibrid. De preferat este să ajungeţi fizic, însă dacă nu se poate veţi putea intra online, pe Teams.

La Piatra Neamţ, întâlnirea de la disciplina Sisteme informaţionale financiar-contabile I (CIG, anul III) s-a mutat sâmbătă de la ora 15. ​

Programare săli 26-27 octombrie 2024.pdf

  
10/23/2024 11:23 AM10/23/2024 11:25 AMMadalina Adomnicai

​Studenta care i-a solicitat doamnei profesor de Limba engleză pentru afaceri 1, Luminiţa Cocârţă, o carte de gramatică pentru a o multiplica, se poate prezenta la secretariat să o ridice.​

  
10/19/2024 9:16 AM10/19/2024 9:16 AMMadalina Adomnicai

​Astăzi, 19 octombrie nu se va ține întâlnirea de la disciplina Economie politică și politici economice I. 

Ne cerem scuze pentru situația creată. O să revenim luni cu precizări.

  
10/18/2024 11:43 AM10/18/2024 11:43 AMMugurel Patrichi

Studenții de la ID sunt eligibili pentru a participa in proiectul „Cadrul pentru dezvoltarea durabilă a componentei digitale a universității – eUAIC", cod proiect 127544578, finanțat prin Planul National de Redresare si Rezilienta, prin care sunt oferite cursuri de formare și certificare la nivel mediu ECDL. Termen limită de inscriere: 21 octombrie 2024. Detalii aici

  
10/17/2024 1:33 PM10/17/2024 1:40 PMMadalina Adomnicai

​​​Atașat regăsiți repartizarea pe săli pentru activitățile din weekend, 19-20 octombrie 2024, de la Iași.

Întâlnirea de la CEIM (CIG, anul III, Iaşi şi Piatra Neamţ) se va desfăşura online, pe Teams.

La întâlnirea de la disciplina Proiecte economice (MNG, anul III) să veniţi cu suportul de curs listat. Îl găsiţi încărcat pe Elearning.

Programare săli 19-20 octombrie 2024.pdf

  
10/10/2024 11:14 AM10/10/2024 11:14 AMMadalina Adomnicai

Ca să putem aproba cererile de înscriere la refaceri trebuie să aveți dovezile de plată atașate. În lipsa acestora, cererile vă vor fi respinse.

Nu este suficient că ați completat pe fișa de înscriere disciplinele de refăcut, trebuie să vă înscrieți la ele și pe portal, în secțiunea Inscrieri la Refacere.

Aceleași lucruri sunt valabile și pentru studenții înmatriculați în an superior, care au examene de diferență.

  
10/10/2024 8:42 AM10/10/2024 8:42 AMMadalina Adomnicai

​​Atașat regăsiți repartizarea pe săli pentru activitățile din weekend, 12-13 octombrie 2024, de la Iași.

Programare săli 12-13 octombrie 2024.pdf

  
10/8/2024 1:57 PM10/8/2024 1:57 PMMugurel Patrichi

​Au fost postate informații pentru studenți și cadre didactice referitoare la autentificarea, înrolarea și utilizarea aplicației Microsoft Teams începând cu acest an universitar​
Click aici pentru detalii

  
10/3/2024 1:13 PM10/4/2024 8:25 AMMadalina Adomnicai

​Sediul de la Piatra Neamţ se află pe str. Ştefan cel Mare, nr. 23. Acolo vor avea loc întâlnirile fizice. Profesorii aleg sălile la faţa locului. 

Activitatea de secretariat pentru studen​ţii înscrişi la Piatra Neamţ se gestionează de la Iaşi.

  
10/3/2024 12:22 PM10/3/2024 12:22 PMMadalina Adomnicai

​Atașat regăsiți repartizarea pe săli pentru activitățile din weekend, 5-6 octombrie 2024, de la Iași.

Programare săli 5-6 octombrie 2024.pdf

  
10/2/2024 1:24 AM10/2/2024 1:24 AMMugurel Patrichi
...au fost postate pe pagina dedicată de pe Portal (în dreapta, link-ul Exmatriculări și Reînmatriculări)


  
9/30/2024 9:36 AM9/30/2024 9:36 AMMadalina Adomnicai

​​În secțiunea Documente din cadrul specializării regăsiți orarul pentru învățământul la distanță, specializările CIG, FB și MNG (Iași, Botoșani și Piatra Neamț).

Verificaţi-l constant pentru că pot interveni modificări.

Întâlnirile marcate cu galben se vor desfășura fizic. 

Pentru Iaşi, în cursul zilei de joi a fiecărei săptămâni se va afișa pe portal și repartizarea pe săli pentru întâlnirile care se desfășoară fizic.

  
9/27/2024 11:27 AM9/27/2024 11:33 AMMadalina Adomnicai

- orarul se va afișa în cursul zilei de astăzi pe portal, în secțiunea Documente din cadrul specializării;
- la dosarul de înscriere trebuie să avem diploma de bacalaureat în original, foaia matricolă de la liceu în original, adeverința de la medic în original și 2 fotografii color tip legitimaţie;
- fiecare student trebuie să completeze la începutul anului universitar fișa de înscriere anuală;
- fișa de înscriere anuală va fi încărcată pe portal, în secțiunea Documente din cadrul specializării, pe 30 septembrie;
- fișa de înscriere anuală se descărcă de pe portal, se completează și se trimite scanată pe e-mail
la secretara specializării, începând cu 30 septembrie;
- pentru a vă putea elibera adeverință de student trebuie să completați fișa de înscriere anuală;
- pentru eliberarea adeverinței de student se depune cerere pe portal (secțiunea Adeverințe online: depunere) și se vine următoarea zi la secretariat pentru a o ridica; dacă doriţi ca adeverința să vă fie trimisă scanată dați e-mail;
- studenții care au plătit 600 lei la confirmarea locului trebuie să mai achite până pe data de 4 noiembrie 400 lei, cei 600 lei fac parte din taxa de școlarizare;
- studenții de la învățământul la distanță nu beneficiază de reducere la transport;
- studenții de la învățământul la distanță nu primesc burse;
- data de la care începem să eliberăm carnetele de student va fi anunțată pe portal;
- programul de lucru cu publicul la secretariat este de luni până vineri, în intervalul orar 10-12.

  
9/27/2024 11:32 AM9/27/2024 11:33 AMMadalina Adomnicai

- orarul se va afișa în cursul zilei de astăzi pe portal, în secțiunea Documente din cadrul specializării;
- fișa de înscriere semestrială va fi încărcată pe portal, în secțiunea Documente din cadrul specializării, pe 30 septembrie;
- fișa de înscriere semestrială se descărcă de pe portal, se completează și se trimite scanată pe e-mail
la secretara specializării, începând cu 30 septembrie;
- pentru a vă putea elibera adeverință de student trebuie să completați fișa de înscriere semestrială;
- pentru eliberarea adeverinței de student se depune cerere pe portal (secțiunea Adeverințe online: depunere) și se vine următoarea zi la secretariat pentru a o ridica; dacă doriţi ca adeverința să vă fie trimisă scanată dați e-mail;
- înscrierile la refaceri se fac pe portal în perioada 27 septembrie - 6 octombrie, detalii în secțiunea Inscrieri la Refacere;
      *refacere = disciplină nepromovată din an anterior de studii
- pentru studenții admiși în an superior, înscrierea la examenele de diferență se face pe portal, tot în perioada 27 septembrie - 6 octombrie, în secțiunea Inscrieri la Refacere;
- prima tranșă din taxa se școlarizare se achită până pe data de 4 noiembrie.

  
9/27/2024 8:43 AM9/27/2024 8:43 AMMugurel Patrichi
Toate conturile de studenți au fost șterse și recreate, cu o parolă după un algoritm nou Studenților de an 1 li se vor trimite datele de autentificare pe email. Detalii aici


  
9/27/2024 8:43 AM9/27/2024 8:43 AMMugurel Patrichi

Cererile privind echivalarea unor discipline promovate la alte facultăți/specializări se pot depune la secretariatul specializării  în perioada 01 - 10.10.2024. Detalii aici

  
9/24/2024 4:13 PM9/24/2024 4:13 PMMugurel Patrichi
​... au fost postate pe paginile corespunzătoare de pe Portal (pe această pagină, în stânga)


  
9/13/2024 1:55 PM9/17/2024 12:51 AMMugurel Patrichi

Lista studenților propuși pentru exmatriculare a fost afișată aici

​Cererile de reînmatriculare se depun la secretariat în perioada 16-27 septembrie 2024.

Studenţii se vor putea reînmatricula conform capacităţii de şcolarizare, cu următoarele documente:

- chitanţa de plată a taxei de reînmatriculare în cuantum de 200 lei (taxa se achită doar la BRD, coduri 2206 licenţă ID, 29 taxă de reînmatriculare);

- chitanţa de plată a debitului restant din taxa de şcolarizare (unde este cazul);

- chitanţa de plată a jumătate din taxa de şcolarizare pentru disciplinele nepromovate din semestrul I al anului universitar 2024/2025 (taxa se achită la BRD, coduri 2206 licenţă ID, 31 taxă de şcolarizare sau pe https://plati-taxe.uaic.ro/);

            taxa de şcolarizare = numărul de credite x 67 lei

- cererea de reînmatriculare (se primeşte de la secretariat);

- contractul de studii (se primeşte de la secretariat);

- fişa de înscriere (se primeşte de la secretariat).

 De reţinut: Cererile de reînmatriculare se aprobă în funcţie de punctaj, nu în funcţie de ordinea depunerii.​​

Error ‭[2]‬

Error ‭[1]‬